problem ze srzynią biegów?/blokadą skrzyni biegów w octavii1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eMeM
    Drive
    • 2010
    • 73

    problem ze srzynią biegów?/blokadą skrzyni biegów w octavii1

    sąsiad ma o2 od nowości , kierownica bez skóry , przebieg koło 100000 i normalnie dziury - jak by ją gryzł
  • migdał
    Classic
    • 2009
    • 27

    #2
    problem ze srzynią biegów?/blokadą skrzyni biegów w octavii1

    Witam,

    w naszej 2 letniej skodzie octavii tour (rok.prod.2009) mamy ostatnio problem ze skrzynią biegów. Kilka razy zdarzyło się, że nie mogłam wyjść z biegu wstecznego , tu musze dodać że na biegu wstecznym blokuję często blokadą (blokadę skrzyni biegów mamy jako zabezpieczenie). Zdarzyło mi sie też tak, że nie mogłam wrzucić 1 biegu. Ogólnie biegi wchodzą dość topornie. Byliśmy na serwisie, coś tam posprawdzali i powiedzieli, ze te skody tak mają, że biegi wchodzą tak właśnie ciężej :niewiem niż w Octaviach 2.

    W poniedziałek kończy sie gwarancja i dzis mężowi przytrafiło się znów to samo: wsiadł do auta i nie mógł wyjść z biegu wstecznego, (znów blokada była na nim założona). W końcu jakoś szarpiąc udało się mu sie to, ale ogólnie masakra

    Czy może to być związane z blokadą skrzyni biegów? Czy może w ogóle ze skrzynią? Juz zamówilismy od razu wizyte, oddajemy auto do serwisu w poniedziałek, na ostatni dzwonek sie załapiemy (gwarancja do 04.04). Trochę jesteśmy zmartwieni, w końcu auto ledwo 2 letnie, skąd te problemy?? Moze ktoś coś doradzi, szukałam po forum, ale nie znalazłam podobnych tematów

    Komentarz

    • paulob1
      Rider
      • 2008
      • 470
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Do którego serwisu jeździsz z autkiem?
      Czy nie jest to czasami Interauto na Zakopiańskiej?
      Ja mam ten sam model z 2008 roku i walczyłem z serwisem pół roku, aż w końcu powiedziałem że zgłoszę sprawę do SAP jeśli biegi będą dalej tak działać.
      U mnie haczyła 1ka 2ka i 3ka przy włączaniu i przerzucaniu w górę i w dół.
      Posmarowali cały układ przeniesienia od samego lewarka zmiany biegów aż do skrzyni(wszystkie wodziki).
      Teraz chodzą dość miękko i najważniejsze- nie haczą. Co do wstecznego, to auto musi być całkowicie zatrzymane żeby włożyć lub wyjąc bieg.
      Nie podaruj im. Biegi mają wchodzić i nie haczyć.
      W razie czego gdyby robili problemy, to możesz skorzystać z mojego przykładu jako podkładki że dało się zrobić.

      Komentarz

      Pracuję...